Vragen over Mijn Aa en Maas en digitale formulieren
Soms komt het voor dat een digitaal formulier traag of niet goed laadt. Probeer dan een andere internetbrowser of probeer de pagina opnieuw te laden. Lukt het dan nog niet? Neem dan contact met ons op via info@aaenmaas.nl.
E-mailnotificaties kun je zelf uitzetten in mijn Aa en Maas. Log in bij Mijn Aa en Maas. Klik op ‘Mijn Gegevens’. Je kunt dan de optie ‘Stuur mij een e-mail bij wijzigingen in mijn zaken’ aan of uitzetten.
Als je zaak in Mijn Aa en Maas gesloten is, kun je geen vraag meer stellen of een document toevoegen. Mail dan naar jouw contactpersoon binnen Aa en Maas. Onze collega zet jouw vraag en document in Mijn Aa en Maas.
Je kunt je persoonlijke gegevens (zoals woonadres en naam) alleen wijzigen bij jouw gemeente. Zij geven de nieuwe gegevens automatisch aan ons door.
Helaas kun je wel eens problemen ondervinden bij het invullen van een digitaal formulier of het inloggen bij Mijn Aa en Maas. Je kunt alleen inloggen bij Mijn Aa en Maas als je via DigiD, eHerkenning of eIDAS bij ons zaken doet. Anders krijg je een foutmelding.
Ook kan het zijn dat je wachtwoord niet klopt. Controleer dan of je het juiste wachtwoord hebt. Een nieuw wachtwoord vraag je aan bij DigiD of E-Herkenning. Een nieuw wachtwoord voor eIDAS vraag je aan bij je eigen overheid (niet de Nederlandse Overheid).